Gimme gimme gimme

...a man after midnight?
I princip alla mina vänner har nu pojkvän/fickvän och är så kära så. Jag är verkligen superglad för deras skull, men jag då? Det börjar fan i mig bli riktigt ensamt nu. Saken är väl inte heller den att jag är singel, mer att det verkligen inte finns  några vettiga killar kvar längre! Idioter, players och patetiska as, det är då de enda jag träffar på. Man är väl kanske en idiotmagnet?

Aja, finns det inga vettiga karlar så kan man ju alltid tråna efter materiella ting istället. För kom ihåg: Den som har flest saker när den dör vinner!!!


Supersöt top från Odium Clothing.


Hårspänne. Även denna från Odium Clothing.


Hoodtröja med dragkedja från No Shame.


En kontrabas!!! Skulle dock behöva en lärare då också (A)
Helst vill jag kunna spela Pizzicato, men Con Arco vore inte helt fel det heller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0