Behålla eller sälja?

Jag är inte bara fattig, jag är luspank! Personlig konkurs here I come! Mamma sa härom dagen att jag borde sälja lite saker, t.ex. mina skor. Är hon galen?! Mina skor är mina bebisar ju!!!
Dock insåg jag nyss att jag aldrig använder vissa av dem. Men om jag säljer dem så kanske jag ångrar mig?
Gah, jag vet inte vad jag ska göra...

Dessa är det jag funderar på att kanske göra mig av med:


CONCORD-108 från Demonia. De är i färgen cherry i lack, dvs så är de glansiga och skiftar i rött, mest vid sömmarna. Riktigt sköna och enkla att gå i.


BLISS-38 från Pleaser. Svart satin.


ELECTRA-1020 från Pleaser. I svart lack.


DOLLY-47 från Pleaser. Svarta med rött band.


Så, what to do? Behålla eller sälja? Jag behöver hjälp!

Kommentarer
Postat av: petla

de du inte använt de senaste två åren ska du sälja. även om det gör ont.

2009-08-12 @ 20:07:55
Postat av: Nocturnia

Hm, två år? Då får jag ju behålla allihopa :D

2009-08-12 @ 23:18:46
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0