I din näsa

Jag tog mig till Apoteket idag och åkte sedan en sväng till Maulin. Mådde inte alltför hallon, men vi åkte ändå ner en sväng på stan för att kolla på Apocalyptica. De var riktigt bra live, men då jag oftast lyssnar på dem som bakgrundsmusik föredrar jag dem nog ändå på skiva ;)

Imorgon bär det av till ännu en vikingamarknad. Tror det är på Visingsö *noll koll*
Jag har inte hunnit göra några nya smycken och jag mår fortfarande dåligt, men det blir säkert bra ändå. Får försöka sova en massa i natt och hoppas det är bättre morgon. Hoppas jag slipper mer näsblod åtminstone...


Jag och världens största horn. Kungahälla Medeltidsmarknad 2009.

Karin är intresserad av att köpa två par av mina skor jag funderar på att sälja btw. Vet inte alls vad jag ska göra. Behöver ju pengarna, men mina skooor :( Ska iaf tänka på saken...

Har på tal om ingenting så har jag en fungerande mobil nu iaf, så jag kontaktbar igen :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jäklar vilket horn!!!

2009-08-13 @ 02:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0