Bättre sent än aldrig

Där ser ni den enda bilden jag har från förrförra helgen. Jag och mamma Tage. Kom nyss på att jag helt glömt bort att berätta om den.
Fler bilder togs givetvis, men folk är så kassa på att skicka eller lägga upp dem. Jag behöver verkligen en kamera :(

 

Fredagen var ganska rolig. Förfest hemma hos Maulin och sedan RB.
Sov bort det mesta utav lördagen och sedan åkte vi till Maulin igen för att göra oss i ordning. Stämningen var dock knappast på topp :P Vi gick förbi Kontiki en sväng, men vi kände oss rätt utanför och var alldeles för nyktra, så vi drog in till RB istället. Träffade en massa folk där som jag inte sett på länge och sånt är ju alltid trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0