Countdown

Sitter hos mamma Tage och skriver lite nu. Skönt att slippa vara hemma, det känns alltid som värst att sitta där ensam och uggla. Njuter just nu av mina sista timmar som någorlunda ung, imorgon blir man ju nästan tant.
Saknar tiden när man var ung och faktiskt längtade till sin födelsedag. Shit vad gammal jag lät där! Jag fyller ju faktiskt inte pensionär, så man kanske inte ska klaga? :P


Idag bakade vi scones som vi åt till (en väldigt sen) frulle och till det världens godaste te <3


Kommentarer
Postat av: Nettish

Detta säger jag typ varje år till dig... Du kan få byta med mig. Fast jag trivs ganska bra med the big 3.0 så jag kanske inte ska gå med på ett byta. ;-P



Btw...Grattis! And may the youth be with you. Puss till världens finaste och goaste tjej! =)

2009-12-18 @ 02:31:20
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Haha näääh, du kan få behålla din 3.0 för dig själv ;)



Tack snälla, rara, söta Plåtis :D Puss puss

2009-12-19 @ 20:06:23
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0