Det tar sig, sa mordbrännaren

Igår höll jag mig vaken ända till 22, så vaknade inte förrän 6 idag. Woho!
Har slöat lite, men tänkte ta min promenad till Willy:s idag, handla lite mjölk och bananer och sånt. Blir en rätt lagom promenad. Skitbra att gå dit istället för Coop Konsum också, längre promenad och bra mycket billigare.
Igår hittade jag dock en lagom lång sträcka att gå. Den tog ca 1 timme och det var en massa backar och natur (och en kyrkogård), haha ;)

Ska beställa mina Lean idag också (Maulin ska beställa saker med mig, så vi slipper frakten :P). Ska bli gött att börja käka dem också, så man kommer igång ännu mer!
Rätt sjukt, men efter bara några få dagar med morgonpromenader och fasta och nyttiga måltider så känner jag redan hur mycket bättre jag mår. Jag känner mig glad, entusiastisk och positiv. Ni som känner mig, fattar ni vilken skillnad eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0