Future Tattoos

Jag vill tatuera mig NU, på en gång, helst igår! Jag har planer till mina fötter redan och en kompis har ritat upp några skisser (som jag ännu inte har fått se :P). Det kommer bli oldschool-stil på dem, fast i dova färger.

Sedan funderar jag på att göra denna, fast lite omgjord, på skuldran:

Tänkte göra även den med rätt dova färger. Typ grundlägga som greyscale och sedan lägga lite färg på det.

Jag vill ha två halfsleeves på armarna också och den ena funderar jag på att göra ungefär som denna:

Men jag vill inte ha de nautiska stjärnorna och dödskallarna vill jag ha mer "onda", haha :P

Som sagt, ska inte göra dem exakt som de är på bilderna, jag vill ju ha dem mer personliga :)
Vill ha en på vaden också, men har inte hittat något bra motiv till det ännu. Vill ju inte bara ha rosor och dödskallar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0