Lean

Har bestämt mig för att köra på Lean istället för 7-Phenyl Stack. De är mycket billigare och Sarah rekommenderade dem. Sen kommer jag nog "uppgradera" och köra på starkare grejer. Antagligen Venom Hyperdrive 3,0 eller Blaze Xtreme. Fick tipset att ta de som ej får tas av testade atleter, då de är starkare och ger bättre resultat.
Har dock inte beställt dem ännu, då frakten är svindyr och för att slippa den måste jag handla för 250:- till, så hoppas på att någon vill beställa tillsammans med mig. Annars får jag väl helt enkelt betala frakten eller handla något mer :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Kan beställa med dig om vi väntar tills jag fått pengar, eller om du har möjlighet att lägga ut tills jag får dem :)

2009-11-15 @ 23:20:59
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Vad ska du beställa då? Kan nog lägga ut om jag får pengarna så fort du får dem ^^

2009-11-16 @ 08:37:34
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0