Retro Deluxe

Följde med Maulin till Los Angered tidigare idag för att promenera runt sjön med söta Gizmo (en schäfer/pitbullmix). Sedan åkte vi till Redbergsplatsen och kollade in lite mysiga retro- och secondhand-butiker. Retro Deluxe var helt klart bäst! Hittade en helt uuunderbar klänning som jag bara måste ha!


Är den inte underbar?

Sedan vill jag ha dessa två par örhängen och necessären också ^^


KÖRSBÄR :D


De är så där precis lagom stora.


Aww, fiiin!

Sedan tycker jag att vi samlar ihop lite pengar och köper denna bok till Maulin, så hon kan fixa mitt hår ännu massa snyggare sen ;)



Kom igen! En tia var och det är klappat och klart! ;D

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt du är babe ;) <3

2009-11-17 @ 19:30:02
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Haha ja, men folk är dåliga på att donera :(

2009-11-17 @ 19:50:59
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0