Vad fan hände egentligen?

Igår vaknade jag av mig själv hemma hos Maulin. Min första tanke var "Undra vad klockan är. Jag kan inte somna om nu!" Den var 8.16. Perfekt, med tanke på att klockan skulle ringa vid 8.30. Kände mig pigg och full av energi.
Sedan gick vi ut och gick i 30-45 min. Medan vi sen åt frukost så kollade vi på Robot Chicken och fortsatte att titta efter att vi ätit klart. Var pigg och på bra humör då också. Sedan sa det bara PANG! Maulin tvärdäckade i soffan och jag försökte väcka henne, men det gick knappt. Helt plötsligt somnar jag också. Vaknar efter ett tag och hela kroppen känns tung som bly. Paralyserad, kan knappt röra mig. Försöker prata med Maulin och hon känner exakt samma sak; kan inte röra sig, knappt ens prata. Somnar sedan igen, vaknar, somnar, vaknar och så fortsätter det fram till ungefär 22-tiden på kvällen. Med andra ord sov vi bort hela jäkla dagen. Frågan är nu, VAD FAN VAR DET SOM HÄNDE? Från att ha varit full av energi till dödstrött och paralyserad, är det ens möjligt?

Maulins och min teori är att vi har varit och vandrat i andevärlden. Hon har nämligen drömt en massa som andar medan jag, som alltid minns minst 2-3 drömmar varje natt, inte minns något alls. Jag är helt blank!

Detta är bland det sjukaste jag varit med om! Nog för att jag vaknat paralyserad ur mardrömmar och sånt innan, men att vi båda känner exakt samma sak? Vad är oddsen för det?

Vi som hade planerat så fint och börjat dagen så bra och så sov vi bort alltihopa. Det känns riktigt surt, men vad ska man göra? Finns ju inte så mycket att göra åt saken. Det kommer ju som tur är fler dagar, så vi ska nog allt få ordning på oss ändå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Massa scary :S Men tror att du inte minns något pga att du troligen inte är redo för andevärlden ännu, men det kommer :) http://www.astrotarot.se/

om du vill få tag i Amina som jag pratade om, och skulle du prata med henne så hälsa från mig :)



Men dessa händelser ska inte hindra oss från att lyckas med vårat mission :D

ska ta en ordentligt promenad om en liten stund för att sen gå och lägga mig :D så hörs vi imorn!

2009-11-12 @ 20:47:01
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Oki, will do :)



Någon som var skumt dock (som jag tänkte på i efterhand) var att du knappt kunde prata och jag knappt kunde se något.



Åh nej, vi ska bli så jäkla vältränade :D

2009-11-13 @ 15:01:22
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0