What a Nice Day for a Resurrection

Vaknade vid 4 (!!!) imorse. Slöade framför tv'n tills klockan var 8, som egentligen är den tiden jag ska gå upp. Gjorde 10x3 armhävningar och situps och gick sedan en promenad till affären. Fram och tillbaka blev det en promenad på ungefär 45 min. Åt sedan frukost bestående av flingor och mjölk, 2 kokta ägg och en banan och en clementin. Bakade/lagade sedan thai-kycklingpaj och den blev supergod. Blir imponerad av mig själv och mina skills i köket ;)

Strax har jag tänkt att jag ska baka pizzabullar. Bra att ha i frysen när man ibland måste äta lite men inte hinner laga till något. Tänkte även lägga upp recepten på min paj och pizzabullarna senare idag ^^

Även om jag är rätt trött och seg så är jag full av positiv energi. Det är en bra dag idag! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra dagar tycker vi om :D

yxi <3 kaxi

2009-11-13 @ 23:10:39
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Åh ja, mer sådana :D

2009-11-14 @ 04:10:11
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0