Jul 08

Hittade nyss bildmappen som innehåller förra Julens bilder. Tänkte dela med mig av dem i brist på annat att göra :P


Pepparkaksbak hos systeryster.
Jag är som ett barn när det gäller att baka pepparkakor. Jag tycker att det är superskoj den första kvarten, sen tröttnar jag helt, haha.
OBS! Lägg märke till tjockisgubbarna och gummorna!


Jul på Liseberg.
Jag var där med Saga och köpte blåbärsglögg och marsipan, för det måste man när man är där!
Hoppas att den snygga laxkillen är där i år också ;)


Julafton hos Mami och Lasse i Skärblacka.


Julpyntat kök ^^


Jag och syrran mumsade på polkagriskäppar.


Mysa, spela gitarr, äta choklad och snacka skit vid elden ^^
Den otäcka tomten nere i hörnet har hängt med i mååånga år. Han är ett måste!


Juldagen hos pappa på Ekudden. Det ligger i skogen utanför Åtvidaberg.


Huset sett från bryggan. Ligger helt ensamt på en udde, så man har sjön i princip för sig själv ^^


Stooor sjö! Nice att åka skridskor på...


Mörk och suddig bild, men hade ingen bättre bild av "matsalen". Så jäkla mysigt! Utsikt över sjön ^^


Nom nom nom! Kalkon är gott ^^


Julklappsleken :D Så jäkla roligt!


Pappa tyckte att vi behövde en Jultomte, så han fixade biffen med hjälp av några kökshanddukar ;D


Pappa är bäst på att tillaga kött och när man får ungsrostade grönsaker och stuvade kantareller till kan det ju inte bli något annat än sagolikt gott!


Efter all mat blev det en långpromenad i skogen. Tina och trollungen orkade dock inte med tempot :P


Som att kliva in i en vintersaga ^^


Mys! Får hoppas att det är lika fint i år också :P

Orkar inte med fler bilder nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0