Jul-längtan

Jag älskar Jul och vinter och idag fick jag sådan fruktansvärd Jul-längtan. Har tänt en massa levande ljus här hemma och drömmer om alla grejer jag vill baka, pyssla och pynta med. Dock kommer denna Jul inte bli alltför bra, om man ser till shopping och dylikt, men man får göra det bästa av situationen. Min familj får dock räkna med en hel del hemgjorda klappar i år :P

Jag är inte så mycket för tomtar, änglar och sånt, men i lördags köpte min syster en bock åt mig. Tänkte köpa den förra året, men de sålde slut. Den är traditionell, men eftersom den är svart passar den bra hemma hos mig också ;)


85:- på IKEA.

Göteborgskex har även börjat sälja Ballerina Pepparkaka nu. Har inte smakat dem (ännu!), men det låter ju riiiktigt smaskigt ^^



...och Blossas smak för året är Clementin. Får se om man har råd att köpa en flaska innan de säljer slut :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0