Bead me up, Scotty

Åh, jag har kommit in i en pysselperiod igen! Ni som bara läser min blogg och inte känner mig irl vet nog inte om att jag sysslar med smyckestillverkning. Nu för tiden är det väl rätt vanligt att ha det som hobby, men jag måste då säga att jag gör bland de snyggaste och mest originella smyckena ;)

Eftersom jag är pank lär det väl bli en hel del smycken till julklappar i år, så måste nog lägga en liten beställning så småningom. Jag har säkert miljontals pärlor liggandes där hemma, ändå har jag aldrig de jag behöver? Konstigt det där!
Har därför suttit och spanat in saker jag vill ha på olika pärlshoppar. Det har kommit en massa nyheter sedan sist, men dessvärre kommer jag nog inte kunna köpa dem än på ett tag...


Fladdermusberlocker.


Spindel- och spindelnätsberlocker.


Rakbladsberlocker.


Connectors. Skulle bli snygga som örhängen...


Handklovsberlock.

Sen vill jag ha en massa pärlor också, svarta facetterade och sånt, de går åt som tusan. Hm, får lägga och lite mer saker på Tradera och försöka få in lite pengar tror jag :P
Annars kan ni alltid beställa smycken av mig. Kan göra det mesta på beställning :)

Kommentarer
Postat av: Nettish

Tycker du gör så grymt snygga smycken. Får man önska sig ett vackert smycke av dig i 30årspresent?

Dessutom vill jag ha din hemsida till dina smycken igen så jag kan göra reklam för den i min blogg...

2009-09-23 @ 19:16:32
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Aww, tack :D

Ja, det kan du får göra! Dock får du i sånt fall berätta ungefär vad du vill ha :)



Den är dessvärre nerlagd, så du får helst göra reklam för min blogg eller min pixbox-sida, nocturnia.pixbox.se istället ^^

2009-09-23 @ 19:23:24
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Nettish

Ja, men jag ska fundera ut vad jag skulle kunna tänka mig att vilja ha. =)



Ja, men jag ska helt klart göra reklam för det. Tycker att fler ska få äran att bära dina vackra smycken. Får jag låna en bild oxå tro? -blink, blink-

2009-09-24 @ 23:23:07
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Gör det! Så säger du till mig sen när du vet :)



Vad snällt av dig! :D Ja, sno på du bara. Så länge du inte låtsas att du gjort dem så ;) haha

2009-09-24 @ 23:42:41
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0