Besök från andra sidan

I torsdagsnatt, runt 2, halv 3, vaknade jag av en massa oväsen i kök och badrum. Tänkte först att det var katterna som jävlades, så gick in till köket för att kolla vad tusan de höll på med. Insåg sedan att, vad fan, katterna låg ju på soffan med mig. Intalade mig själv att jag bara inbillade mig, men så fort jag gått in i vardagsrummet igen kommer katterna (som följde efter mig till köket) springandes i en väldans fart och de lustiga ljuden hörs igen. Fenriz gömmer sig under soffan och Valkyria gömmer sig bakom mig. Efter ca 5 minuter vågar de sig fram igen och sitter sedan och stirrar ut i hallen i minst en kvart. Försöker få kontakt med dem, få dem att sluta, men de är som förtrollade...
Personen, anden (ja, detta var övernaturligt!!!) verkade arg och/eller upprörd över något. Jag funderade på att prata med den, men jag vågade fan inte. Det hela var så obehagligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0