Busy litte bee

Vaknade klockan 6 imorse, men eftersom klockan skulle ringa vid 7 och jag inte behövde ringa mitt samtal förrän 8, orkade jag verkligen inte gå upp då, så jag somnade om. När klockan väl ringde sen var jag supertrött! Snoozade i över 1½ timme :P
Klockan 13.00 idag ska jag i alla fall på visning av lägenheten som jag har blivit erbjuden. Hoppas verkligen att den är fin och framför allt att jag får den!!!
När jag kommer hem sen så måste jag städa och packa lite till här hemma. Lägenheten ska värderas imorgon, så vill ju visa upp den från dens bästa sida. Gah! Har så mycket att göra just nu. Sen måste jag plugga inför högskoleprovet också, hur tusan ska jag hinna med det? *suck*

Kommentarer
Postat av: Nettish

Du fixar det galant! =)

2009-09-16 @ 23:56:36
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Tveksamt. Vet inte ens vad jag ska "plugga" inför högskoleprovet. Första gången jag gör det och timingen kunde ju inte ha varit sämre :/

2009-09-17 @ 00:01:01
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0