Nattmaror

2f271b7c332d9674304e27a64649f66a.png

Kolla varifrån!

Jag hade så sjuka drömmar i natt! Scientologerna, eller vad de nu heter, och Tom Cruise försökte konvertera mig. De berättade att för mååånga år sedan kom aliens till jorden och planterade en kärna av hat, sorg och tomhet i våra själar. De hade dock ett botemedel mot detta och tänkte piska detta "onda" ur mig med hjälp av diverse BDSM-prylar. Sedan gick jag in i en mördares lägenhet. Jag skulle tydligen döda honom, men mitt enda vapen var en pannlampa. Det slutade med att han knivhögg mig i duschen och sedan återupplivade mig med elchocker, för han hade inte hunnit våldta mig och ville ha motstånd. Fast då vaknade jag... WTF!? Vad fan ska dessa drömmar betyda? :S


Kommentarer
Postat av: Craazy

Aah du, välkommen till min sjuka drömvärld. Det där är ungefär vardagsmat för mig nu för tiden, när jag väl får sova då :(

2009-09-28 @ 13:45:32
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nettish

Jag vet precis vad dem betyder...att det är dags för fröken att söka hjälp! ;-P

2009-09-28 @ 14:46:53
URL: http://nettish-lookingforlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0