"Klipp, klipp", sa saxen

Malin var här igår. Vi drack champagne (!!!) och klippte mitt hår. Tog en del på topparna och så gjorde vi det jag pratat om så länge - klippte lugg!

Saxen jag hade var inte den bästa, så luggen är rätt ojämn just nu, men ska fixa till den på fredag. Vet ännu inte om jag gillar det eller inte, men att jag inte gråter tar jag som ett gott tecken ;)
Nu ska jag bara färga skiten också. Hoppas jag har råd med det inom kort, för just nu har jag utväxt muy grande.


HÅRMASSAKER!!!

Vill inte ta någon bild förrän jag fixat till luggen, så ni får allt vänta :P

Kommentarer
Postat av: ELIN

Åfan :D Tack för infon!

2009-09-09 @ 18:03:52
URL: http://missdoe.blogg.se/
Postat av: Craazy

moahahaha nu kommer jag och klipper resten av håret när du sover och däckat av för mkt champagne ;)

2009-09-09 @ 23:55:11
Postat av: Nocturnia

Oh noes!!! :O

2009-09-10 @ 00:19:45
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0