Rena rånet

Var ju och tittade på lägenhet igår. Den var helt ok, men det visade sig att den låg på en av de värsta gatorna i Göteborg. Fick kolla på en annan också, som de inte lagt ut ännu, som låg på samma gata. Den var liiite finare och det var söderläge på den, så sa att jag var intresserad utav båda. Då frågade de mig vilken jag helst ville ha, för jag låg etta i kön. Betyder då detta att jag fått lägenheten? De frågade ju liksom när jag ville flytta in och när jag gick sa de "Vi ses!". Låter inte det som att lägenheten är min då?
Vore nice om jag fick den! Är verkligen inte förtjust i läget, men hyresvärden är Poseidon och de är ju de bästa! Trivs jag inte där sedan så blir det ju enormt mycket lättare att söka ny lägenhet genom dem än genom boplats.se. Får beskedet imorgon i alla fall, så ni vet vad ni ska göra (hålla tummarna that is!).

Mina auktioner på Tradera avslutades igår också. Det gick så jäkla dåligt!!! Sålde tre saker och alla gick för utropspriset, dvs alldeles för billigt. Det var superfina saker som är värda minst 300-400:- styck och jag fick 450:- totalt. Känns nästan som att bli bestulen. Oh well, får hoppas jag får mer tur med de andra sakerna jag ska lägga upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0