Skaune for helvede


Så där, då var man hemma igen. Har varit på Gudahagens vikingamarknad utanför Kristianstad under helgen. Det var kanonväder hela helgen och jag sålde ca 300% mer där än vad jag gjort på de andra marknaderna sammanlagt :O
Det var dock iskallt på nätterna. Första natten vaknade jag av att jag frös flera gånger, men andra natten hade jag en extra tröja på mig, så då var det varmt och mysigt. Madrass + fällar + sovsäck + filtar = mys. Jag kommer nog aldrig kunna tälta i vanliga tält igen :P


"Denna fornnordiska kultplats rymmer hemligheter från fruktbarhetsriter, offer och begravningar, från tidig stenålder fram till medeltiden. En av de mest fascinerande fornlämningar som finns..."


En jäääkla massa folk ^^


Musikanter. Det spelades t.o.m. "Herr Mannelig", "I was made for loving you" och "Smoke on the water", haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0