The Coffinshakers rule the night

I fredags drog jag hem till Maulin där vi drack litegranna, snackade mycket och flummade massor! :D
Vi blev lite sena, men det var nog bra, för vi kom till Pustervik lagom när förbandet The Archers skulle börja spela. Hade aldrig hört talas om dem innan, men de är ett surfband. Rätt bra som förband då de var nice att dansa till (vi stod ju givetvis längst fram) och så spelade de SURFIN' BIRD!!! :D

The Coffinshakers var grymt bra live! Lite stela, men det passade ändå in i deras stil. Låtvalen var kanon och de lät hur bra som helst. Det tog mig 2 år att få se dem live, men det var det värt!


Maulin och jag på spånkan in till stan.


Mina fina Faux Victory Rolls som Maulin fixade åt mig :D
De blir dock mycket snyggare nu när jag har lugg.


Cider, nom nom nom ^^


The Archers! Så töntiga att det är coolt :D


Svettiga små grisar som har dansat en massa :D


Woho! Allra längst fram stod vi i princip hela kvällen ^^


Lille Rob Coffinshaker :)


Skååål!!!


Joe Undertaker :)


Så sjukt bra va!


Fang :)


Andy Bones :)


Vad-hon-nu-heter :)


En grymt bra kväll! Yxi & Kaxi FTW!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0