Kom & köp



Jag har hittat en grym återförsäljare utav Body America-produkter. Dessa är vanligtvis ganska svåra att få tag på och ganska dyra. De jag kommit i kontakt med har hela sortimentet till skapliga priser.

T.ex.
Body Butter 200 ml              98 kr
Kroppsspray                        89 kr
Lip Butter                            49 kr

De olika dofterna är:´
Southern Belle - Persika och mango
New York Cheesecake - Jordgubb och vanilj
Vermont Va Va Voom - Äpple, lönn och blåbär
Toast To The Coast - Hav och druva

- Body Butter (200 ml ask, samt 100 ml pumpflaska)
- Lip Butter
- Duschmousse
- Body Scrub
- Kroppsspray

Postavgift max 69:- så tänkte därför höra om någon är intresserad utav att beställa något? Beställer antagligen i början av nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: ann-Charlotte Blomberg

Hej mitt namn är ann-Charlotte Blomberg

Jag vill absolut beställa med dig från serien BODY AMERICA
JAG VILL HA MANGO, BUTTER, SCRUB, BODYSPRAY OCH
DUSCHMOUSSE PLUS SAMMA I DOFTEN JORGUBB/VANILJ !!!
Har använt både mango och jordgubb bodybutter, bodyscrubb, duschmousse !

Ring mig gärna har lite att fråga om vad gäller priser m.m och om vi kan beställa tillsammans kram Lotta
Mobil: 0736261512
Email: blomberganncharlotte@gmail,com
Vet dessutom en annan tjej som älskade dom när jag visade henne häromdagen ( köpte på mig ett lager 👍🏻🙋 bodubuttern sålde dom för några år sedan på RUSTA för 69:- )

Ngt år efteråt hittade jag scrubbern och duschmoussen på gekås i Ullared väldigt billigt och köpte på mig flera st.

Så jag ser framemot att höra ifrån dig snarast !
Mvh Ann-Charlotte ( Lotta ) Blomberg

Bor i oxled i SÄVEDALEN Göteborg

2015-06-24 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0