"Man är inte cool om man inte har tatueringar på heeela kroppen"

Min systerson är lite rolig ändå! Han ritar alltid med bläck på sina ben och så frågade jag varför och då säger han att det är coolt med tatueringar. Jag frågade då om jag också var cool, eftersom jag har tatueringar, men neeej, man måste tydligen ha dem på hela kroppen, haha. Fast i framtiden, då jävlar ska jag vara cool! :D

Sedan fick jag "tatuera" honom, så nu har han två fina glittergnuggisar på sig; en uggla med flames på ryggen och en dödskalleapa på handleden.
Jag undrade om han skulle tatuera sig när han blir äldre, men nej: "Malin, det är jättedyrt och tänk om man inte blir nöjd?". Haha jag ska nog få honom på andra tankar ;)

Är kvar hos syrran fortfarande. Lyssnar på Gogol Bordello och spelar spel medan syrran diskar och tvättar.

Kommentarer
Postat av: Jokke

Klart du får pojken på andra tankar. Tattueringar är livet!

2010-10-23 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0