New shoes

Hösten är på väg och jag insåg nyss att jag inte har några skor. Eller, alltså... Jag har ju skor, massor utav dem, men inga vardagsskor. Vägrar springa runt i högklackade stövlar hela hösten och vintern.
Har kollat runt efter några snygga, men har bara hittat två par jag gillar. De ena ser ut som de jag hade förra året, höga stövlar som nästan ser ut som kängor, fast i skinn. De jag hade förra året var typ i plast och gick sönder rätt fort. Dock kostar dessa 1200:- så dem kan jag glömma! Kvar finns då bara det andra paret. De kostar 299:-, är bekväma och är utav bra kvalité. Problemet är bara att de ser ut som Converse och jag hatar Converseskor! Dessa är dock snyggare.



Men det måste nog bli dem ändå. Tror ni jag överlever en höst/vinter med dem? :P


Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;)

2010-08-20 @ 19:16:03
URL: http://merissa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0