Come closer, I dare you to fall asleep

Jaha, då ska man upp tidigt imorgon, ta tåget till Alingsås för att möta upp Saga och sedan dra till Norge. Spännande!
Har en hel del blogginlägg som väntar på att skrivas, men har inte tid förrän nästa år, så ni får allt vänta snällt. Har i alla fall skrivit några inlägg som kommer publiceras allt eftersom (Det är riktigt nice att man kan tidsinställa sina inlägg nu för tiden). Ska dock försöka slänga in några fler om det finns tid och möjlighet för det :)

Annars får jag redan nu önska er alla ett gott nytt år! Hoppas verkligen att 2011 blir ett bättre år än detta. 2010 har verkligen inte varit mitt år (inte 2009 heller för den delen), så nu är det fan i mig på tiden att jag får ett bra år. Jag förtjänar det, damn it!

Nej, packa klart nu och sedan soooova. Jag är kass på att komma i säng när jag är "ledig". Ursch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0