Drowning

Sitter hemma hos Saga nu, hon kidnappade mig igår. Vi börjar dock känna oss rätt insnöade, snön når ända upp till fönstrena. Snäll som jag är promenerar jag Bella (Sagas hund) och shit, man drunknar ju nästan där ute. När den lilla snögrisen hoppar in i en snödriva så ser man henne inte ens, haha.
Jag gillar vinter och snö, men nu börjar det bli lite väl mycket. Enough is enough! Ge mig sommar med spelningar, bilträffar, festivaler, picknickar, cruisingar, sol & bad och framför allt sommarklänningar och peep toe-skor :D

Fick sms från pappa i veckan. Han är i Thailand där de har 30 grader i både luften och i vattnet. Man blir ju inte lite avundsjuk när man går här hemma i Sverige och fryser :/


Kommentarer
Postat av: Malin

Grejen är nog det att folk inte vet hur de ska tackla så här mycket snö, troligtvis därför som man inte pallar med den. Eller ja, kommunerna vet inte hur de ska tackla snön :P

För de sköter ju det inte snyggt för fem öre, och därför får man klättra över massiva snövallar, och agerar bergsklättrare som om man klättrade på Mount Everst.

2010-02-22 @ 15:50:07
URL: http://craazy.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jo, men det finns ju liksom ingenstans att göra av snön heller :S

2010-02-22 @ 19:25:12
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0