Emo-Nemo

Haha OMG, jag bara måste berätta vad jag drömde igår natt...

Jag skulle gifta mig och jag var så jävla kär så det nästan gjorde ont! Det var dagen innan bröllopet och vi skulle ha någon slags förfest med släkt och vänner. Jag var dock jäkligt irriterad och nervös eftersom jag inte tyckte att allt hade hunnit planerats. Min blivande mans mamma "tröstade" mig dock och sa att hon hade något som skulle muntra upp mig. Så när vi alla sitter där vid ett dukat bord reser hon sig upp och berättar att hon har gjort en film. Jag och Mr Right blir då genast superglada eftersom vi antar att det är en film om oss som hon har gjort. Så var dock inte fallet, utan det visar sig att hon har en sjuklig besatthet av akvariefiskar!
Filmen visar hur de har en massa fiskar i en stor, svart soppåse fylld med vatten och vips är jag inne i filmen och står i min lägenhet med den där soppåsen full med fisk i handen. Hans mamma är där och berättar för mig att jag absolut inte får öppna påsen, för då dör all fisk. Det är nämligen en utrotningshotad art vid namn Emo-Nemo. Ser de land eller liknande så hoppar de upp ur vattnet för att dö. Jag är dock så pass nyfiken, så jag bara måste kika på hur de ser ut och helt plötsigt hoppar alla fiskar ut ur påsen och lägger sig för att dö på mitt vardagsrumsgolv. Jag får panik, så jag fyller mitt handfat med vatten och börjar slänga i fisk efter fisk. Det går däremot inte så bra eftersom de hela tiden hoppar ut igen och eftersom mitt handfat inte kan rymma så många fiskar.
Sedan vaknade jag...

Haha liksom, wtf, Emo-Nemo? xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0