2009 i bilder

Sen som vanligt, men här kommer de :P

Det nya året firades in med dunder och brak i Oslo. Dock gjorde Jägermaistern sitt, så vad som hände efter ca 22 på kvällen minns i princip ingen. Årets första dag spenderades med att vara bakis på en luftmadrass.

 

Jag och Maulin på partyhumör! Tror detta var i slutet av januari. Älskar mitt hår och smink som jag har här!

 

Firade Alla Hjärtans Dag med att käka trerätters middag på Jensen's. Detta är den godaste efterrätt jag någonsin ätit ^^

 

Nattlig vinterpromenad med Karin på Östra Kyrkogården ♥

 

Petra försökte lära Karin och mig att äta sushi. Det smakade sådär...

 

Petra hade 25-årskalas. Vi skrev och ritade på duken och hade allsång på spårvagnen.

 

Jennie och jag käkade socker. Mycket socker.

 

Började umgås med Saga igen. Mycket sy och klippa.

 

Blev helt kär i denna sötnosen ♥

 

Gille i Sökkvabäck ^^

 

Bus och barnsligheter på stan xD

 

Det dracks litegranna...

 

Jag och min syster målade en tavla :D

 

Petra matade mig med sushi igen och denna gången gillade jag det :D

 

Jag, Petra och hennes lillasyster besökte Universeum. Jag var nog det minsta barnet där xD

 

Party hos Daniel!

 

Mina små kottar Fenriz och Valkyria flyttade hem till mig ♥

 

Jennie skaffade sig en mördarkanin som jag vaktade några gånger under sommaren. Hemsk varelse! Hon försökte bita mina små bebisar, haha :P

 

Var hemma hos Petras mamma i Borås. Maaassa söta små voffsingar ^^

 

Z O M B I E W A L K


Började rida med Jennie som lärare. Söta "lilla" Samuraj ^^

 

Svettig fika med Fru Rosa. Det var så varmt så vi var båda helt lost i huvudet.

 

Öl i parken ^^

 

Picknick med Petra utanför hennes hus.

 

Världens roligaste Midsommarafton med roligt, okänt folk på ett hotellrum xD

 

Min smaskiga tårta som jag gjorde till Midsommar part II.

 

Metaltown. My Dying Bride var helt klart bäst!

 

Alanya, Turkiet :) Tack snälla syster!

 

Party med Petra, Hanna, Kristoffer, Feh och co vid havet. Matkrig :D

 

Hornbore Ting, vikingamarknad. Jag och Jonas slåss.

 

Jag och Maulin dansade oss svettiga till The Coffinshakers på Pustervik.

 

Jag tog mod till mig att efter allt mitt prat äntligen klippa lugg.

 

På väg in till stan efter att ha varit hos Evy och Dunder och förfestat :)

 

Gjorde min första (utav förhoppningsvis många) tatueringar. Joel på Black Scar Tattoo i Borås fick den stora äran.

 

Fylleslag på Rockbaren.

 

Umgicks en massa med Petra och lärde känna henne på riktigt detta året.

 

Gudahagen vikingamarknad.

 

Obligatorisk hissbild på väg mot kalas :)

 

Halloweenfesten! Har fortfarande inte fått bilderna (!!!), så jag har bara denna bild. Riiiktigt illa redigerad är den också, hahahaha xD

 

Jag och Saga var på King o' Klubs. Drog sedan vidare till Rockbaren.

 

Jag hade tänkt ha med fler bilder, t.ex. från Jul och nyår, men även där har jag ännu inte fått några bilder, så ni får helt enkelt klara er utan dem ;P


Kommentarer
Postat av: petrar

iiikh!!! massa lek och massa bus!

"lärde känna på RIKTIGT" ?`:D och nu vill du inte veta av mig? :(

2010-01-10 @ 20:27:54
Postat av: Nocturnia

Hihi japp :D



Haha joo, men bara när din karl åkt hem igen, han är läskig ;D hahahaha

2010-01-10 @ 21:03:56
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: bullmamma

"Jag tog mod till mig att efter allt mitt prat äntligen klippa lugg."



skit snyggt!

2010-03-02 @ 07:38:15
URL: http://klarhaa.blogspot.com
Postat av: Nocturnia

Tack :D

2010-03-02 @ 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0