2010 - Konsertåret?

Alltså, förra året var jag på Metaltown och så såg jag The Coffinshakers på Pustervik, det var allt. I år kommer jag antagligen gå på 5-6 spelningar bara under de första månaderna ^^

Här är några utav årets spelningar som jag (förhoppningsvis) ska gå på.

22/1 The Go Getters, Kontiki

26/1 Depeche Mode + Nitzer Ebb, Skandinavium

6/2 The Go Getters, Spekeröd

27/2 Mad Sin + Million Daggers, Storan

13/3 Jävlaranamma, Trädgår'n

26/3 The Long Tall Texans + Scarecaows, Storan

17/6 West Coast Riot. TBA, Frihamnspiren

18-19/6 Metaltown. Rammstein, Finntroll, Nile, Sabaton och Cynic mfl, Frihamnspiren


31/7-1/8 Kuggnäsfestivalen. TBA, Kuggnäs

Zombie Showdown Festival?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0