Amazing

Såg Avatar i 3D i lördags och jag saknar ord. Alltså, jag hade hört att den skulle vara bra, men min smak brukar inte vara densamma som andras, så jag hade förväntat mig en helt ok film, men inte mycket mer än så. Jag är nog dock beredd att hålla med "alla andra" nu. Fy fan vad bra den var! Man blev helt trollbunden, allt var så grymt gjort och den hade verkligen A L L T; kärlek, action, spänning, fantasy, humor, våld osv.
Scenografin var helt magisk och alla olika figurer och monster var underbara. Blev helt kär i The Thanator (se bild nedan).

 

Jag måste nog se den på bio igen, innan den slutar visas där. Den var så mäktig och man lär ju ha missat en hel del saker den första gången man såg den.
Så ja, någon som vill gå på bio snart? :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0