Läslus(t)

Idag har jag legat i sängen och läst en massa. Är snart klar med "Skam" nu, men jag sniglar mig fram lite, bara för att jag inte vill att den ska ta slut, haha.
Har en hel hög med andra böcker som väntar, så jag borde klara mig ändå. Tror jag ska läsa "Psykopaten" utav Dean Koontz när jag är klar med denna. Sedan får vi se vad det blir. Skulle gärna läsa de andra böckerna som Karin Alvtegen skrivit också.

Är dock så jäkla glad över att ha fått tillbaka läslusten! Läste ju lite nere i Turkiet, men där var det så mycket lättare att slappna av. Här hemma har det innan varit nästan omöjligt att läsa, för tankarna har hela tiden varit någon annanstans. Antar att det är för att jag börjar må bättre som jag kan läsa igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0