Nyårslöfte

I flera år nu så har jag vägrat att ha några nyårslöften. Har oftast sagt att "mitt nyårslöfte är att inte ha något nyårslöfte nästa år heller", lite motsägelsefullt så där :P
I år gjorde jag dock ett. Ett riktigt. Nej, det var inte att börja träna mer, äta rätt, sluta bita på naglarna eller något sådant. Det var något så enormt mycket större än så.

Mitt nyårslöfte är att släppa in ljuset i mitt liv och lämna mörkret bakom mig.

Många förstår nog ingenting utav detta, men mörkret och mina inre demoner har förstört alldeles för mycket i mitt liv. Det är dags att släppa taget om det. Dags att bryta sig loss från dessa kedjor som håller mig nere och sikta mot toppen.
Jag har spenderat större delen utav mina 24 år till att drömma. Nu är det fan i mig på tiden att se till att de blir till verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0