Ångest till frukost, ångest till lunch?

Jag har sovit skitdåligt i natt! Igår när jag tog Bella på kvällspromenad så mötte vi en otäck gubbe som hänger här i krokarna ibland. Till skillnad från roliga snurrfarbrorn (en herre som snurrar ungefär vart tionde steg han tar) är denna otäck! Han är helt klädd i smutsiga, vita kläder, så han är helt grå, på huvudet också. Han går som en zombie och så skriker han BWAH! hela tiden. Han är riktigt obehaglig! Bella skällde på honom igår, så jag fick släpa henne in genom porten. Väl inne i lägenheten igen så tittar jag ut genom fönstret och den där gubben gick fram och tillbaka på gatan nedanför mig i minst en halvtimme. Inte blev det bättre av att Bella skällde till så fort han skrek heller. Tänk om han är en zombiespion? De kommer snart och tar oss, Petra!

Sov riktigt dåligt pga detta (och min alltför livliga fantasi) och inte blev det bättre av att pappas tant har ringt och lämnat telesvar medan jag och Bella gick morgonpromenad. De är tydligen på väg till Västkusten och det säger de NU! Pappa är allergisk, jag är hundvakt. De kan inte komma hit och jag kan inte vara borta länge hemifrån (eftersom jag då inte kan ta med Bella). Sedan har jag planer. Hur svårt kan det vara att säga till innan?
Bäst utav allt är ju att de kommer få det till att bli mitt fel, att jag har katter, att jag är hundvakt och att... ja, att jag existerar? "Allt är Malins fel". Usch, kidnappa mig?

Kommentarer
Postat av: petrat

Vilken tur att det bara blev ångest till frukosten då att dom inte skulle besöka. Men dumma pappas fru!



Ja... BWAHZombiesnubben ,är det förresten samma som härjar vid hisingen? finns en som skriker samma och är klädd i sunk här med, ELLER så har han blivit smittad! JÄVLA TELETVÅÅÅ!

2010-07-21 @ 22:52:19
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0