Hayride 2010

Här kommer lite bilder från helgens bravader i Hultsfred.
OBS! Varning för den osminkade sanningen, dubbelhakor och primitivt beteende! OBS!



Rishögen och husvagnen.



Lord hade det bra där bak i bilen :P



Det var trångt där bak när alla lyckats klämma sig in.



I Silverdalen, ca 5 km innan Hultsfred, börjar bilen brinna och Lords hand med den. Lord och Elin liftar till sjukhuset medan vi andra blir strandsatta i skogen i 5 timmar innan Peter äntligen lyckas få rishögen att fungera.



Efter ca. 12 timmar rullade vi äntligen in i Hultsfred. Ingen idé att sova då inte!



Vi satte oss i skuggan och där stannade vi tills vi hade tillräckligt hög promille för att överleva solen :P



Gullungarna som ett dygn senare gav mig men för livet :P hahaha



Peter och världens bästa Emma fick äntligen ta det lite lugnt de också.



Jocke och Denise. Väldigt trevliga för att vara från Dalarna. Höll på att dö när de sa att de var från Grängesberg.



När vi kom fram var det ett tält på campingen, så jäkla mycket växte det inte heller. Rätt dåligt med folk tycker jag, men tydligen var det besöksrekord i år :S



The Go Getters. Tvingade dem att spela en låt för Elin som fyllde år. De gjorde det, men så missar Elin den låten och kommer tillbaka när den slutar. Dåligt!



Skåningarna som ska slakta alla stockholmare. Det var i alla fall vad de sa. Elaka pojkar!



Lördag morgon. Jag var het (det var kokhett ute ju) och som tur är har jag så pass mycket självdistans att jag kan bjuda på mig själv och skratta, och tro mig, jag skrattar allt, hahahaha.



Lördagen spenderades på stranden. Det var så varmt, så vi ville inte göra annat än bada (och dricka öl förstås).



Supermysigt! Vi hade denna del utav stranden helt för oss själva. Eller, ja, om man bortser från turken som satt och snapsade och tittade på och skrattade åt oss.



Grillmaster 3000. Det var inte helt fel med grillat efter ett dygns fasta :P



"Dricka sprit och hålla käften", det första gick jävligt bra, det andra sådär, även fast jag tappade rösten, haha.



Marie var på topp :D



Något band. Man kan ju få för sig att det är nazimusik de spelar om man kollar på killen till vänster :D

Hemresan blev ett helvete. Det tog över 12 timmar till Jonsered, sedan fick jag skjuts in till Nisse för att inse att jag missat sista vagnen hem med 10 minuter. Hade tänkt vänta på nästa vagn som gick om 2 timmar, men efter 30 min frös jag så mycket så jag tog en taxi hem. Usch, hata Buicken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0