Sunday morning

Sov länge idag och gick sedan en långpromenad med skruttan. Kom nyss hem och ser att jag har typ 100 missade samtal från pappa och mina systrar. Antar att de har hälsat på här i Götet, men då kunde de väl ha sagt det igår? Aja, får väl ringa upp strax och fråga.

Mår bättre idag, inte lika jobbig som igår. Fattar inte varför jag jämt blir så känslig på just lördagar? Dock grubblar jag lite på en sak som jag nog bör ta upp med en person. Har jag rätt i mina tankar så borde jag få veta och är mina tankar felaktiga så är det ju bara korkat att jag har dem. Right?

Känns som att jag bara skriver en massa depp här, men när man är på bra humör är det ju inget man liksom brukar skriva om, det är då jag inte har tid till att blogga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0