Cruising i Trollhättan

Här kommer lite bilder från i lördags (och söndags). Det blev en rätt lyckad kväll ändå :)



Förberedelser hos Marie i Tuve. Jag skriver kort och Petra slår in paket.



Hämtade upp Buicken och begav oss mot Tjörn. Marie och Eva lekte DJ's.



Snälla Johan ställde upp som chaufför. "Mamma säger att vi är i närheten nu", haha ^^



Födelsedagsbarnet :D



Mmm... frosting!



Vi frossade i alkohol och cupcakes.



Nördarna :P



Vad jag än gör så ser det inte ut att gå så bra :P



"Kom så kör vi" ;D hahaha




Back in the Buick, den politiskt korrekta bilen. Den drog åt höger ;)



Älän: "Ett ex för mycket är ett one night stand för lite"



Emma: Jag tror jag sparkade Eva i ansiktet.
Älän: Varför viskar vi?
Emma: Jag tror inte att hon märkte det.



"Vi har det bra, vi här bak i Bjucken..."



Akrobatikpaus i Lilla Edet.



Doj doj doj...



Rondelldans. Obligatoriskt för födelsedagsbarn.



"Vilsen?
Ring 07XXXXXXXX"

Ifall mamma Petra skulle tappa bort sina barn ^^



"Jag är inte full, jag har pollenallergi"



Mys i Elins och Emmas säng på söndagen. Jag såg nästan likadan ut när jag vaknade som jag gjorde på kvällen. Tvåsittssoffor är kanske bra att sova i för smink och hår, men inte för ryggen :P



Frulle! Äggost med jordgubbssylt. Nom nom nom ^^



En Allas-tidning från "tidigt 80-tal", 1953 :P

Kvällens theme song:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0