Dagens matintag

Frukost: Naturdiet Chokladsmoothie, 180 kcal
Lunch: Naturdiet Chokladshake, 100 kcal
Middag: Naturdiet Mintchokladbar, 210 kcal
Kvällsmat: Naturdiet Chokladshake, 100 kcal

Antal kalorier: 590

Vätska: 2 liter vatten

Motion: Promenad 1½ timme

Jag har sagt som så att jag ska dricka pulver på vardagarna och max äta ett mål riktig mat om dagen, medan jag på helgerna får äta lite mer som jag vill (med viss motta givetvis). Är det något särskilt som händer, festival, grillkväll osv så kommer jag se det som helg. Att må bra och ha roligt prioriterar jag mer än att gå ner i vikt, faktiskt, för det är nödvändigt för att jag ska lyckas. Sedan är det ju inte riktigt tänkt så att jag ska vräka i mig en massa onyttigt bara för att det är helg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0