Dirty Diamonds

Det har öppnat en ny butik här i Göteborg, Dirty Diamonds. Allt som säljs där (kläder och smycken) är handgjort och därav helt unikt. Jag har inte varit där ännu, men jag funderar på att slänga iväg ett mail till dem och höra om de är intresserade av att sälja mina smycken. Länge sedan jag pysslade ihop något nu, så kanske borde göra det idag och fota lite. De smycken som de i nuläget säljer är ju mest rock'n'roll och mina är mer rockabilly/psychobilly och gothic.
Oh well, vi får la se helt enkelt. Jag måste kolla in butiken någon dag i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Petra

hehe tyckte väl jag kände igen det när jag pratade med dig förut.. vegagatan, gick förbi där när jag bodde hos farmor, bara en gata nedanför.

2010-06-23 @ 16:34:12
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jaså? Haha fränt :D

2010-06-23 @ 18:23:15
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0