Hellre död än röd

Spelningen ikväll var riktigt bra. Koffin Kats var mycket underhållande ^^
Dock är jag sur som en citron just nu, förbannad på allt och alla. Det hela började med att det ena förbandet, Sista Skriket, hävde ur sig en massa kommunistpropaganda och spelade sedan Internationalen, fast med vänsterpackstexten. Vi högermänniskor var i minoritet i lokalen, kan man då inte räkna hans uttalanden som hets mot folkgrupp?

Hur som helst blev jag pissed off och gick till baren och söp! Sen, även om det gick över lite, var jag på dåligt humör och irriterad på allt och alla.
Att bögbandet sedan lät som "Gyllene Tider goes punkrock wannabes" är ju en annan femma. I hope you burn in Hell!

När jag kom hem hittade jag även rester utav fjädrar överallt. Skit-Valkyria har då slaktat min nya håraccessoar som jag köpte härom dagen. Inte för att den kostade så mycket, men ändå. Fan vad trött man blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0