Hell's bells and buckets of blood

När jag stod i duschen alldeles nyss så hörde jag en massa prasslande i brevinkastat. "MIN MOBIL" tänkte jag genast och kände hur humöret steg. Den det kom ingen duns, istället ringde det på dörren. Jag stängde av duschen och skyndade ut i hallen och tog på mig min morgonrock, öppnar dörren - och ingen är där. Nähepp, de kanske lämnade paketet utanför då, men nej, ingenting. Vad fan, jag trodde ju att jag skulle få hem en avi och om de inte lämnade det nu idag, när ska jag då få det? Brevbäraren kan ju inte släpa på det varje dag heller i hopp om att jag är hemma? Kanske får jag en avi imorgon/övermorgon då istället? Någon som vet hur det fungerar?

Surt som fan är det i alla fall. Jag ville ju ha min mobil :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0