Naturdiet

Det var inte igår jag skrev något inom den här kategorin direkt! Illa, illa, men konstant förkylning och annat bös har hela tiden kommit emellan. Promenader blir det ju en hel del och jag har i en tid bytt ut många mål mot måltidsersättningsdrinkar.
Hade planerat att gå en långpromenad idag och sedan svänga förbi borta vid Willys och köpa kattmat och Naturdietshakes. Istället däckade jag i soffan vid halv 4 och vaknade inte förän efter 6. WTF!? Får la bli en kvällspromenad istället och Willys imorgon.

Känner att det är dags att ta mig i kragen och se till att äta bra. Mitt största problem är nog faktiskt att jag äter alldeles för lite, alldeles för sällan. Därför gillar jag shakes som man kan ta istället, så man får i sig något och så är det ju enkelt och går snabbt. De färdiga smoothiesarna är dessutom riktigt goda.
När jag får min nya mobil funderar jag på att lägga upp vad jag äter här. För ser alla vad man äter så vill man ju bara äta bra och nyttigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0