The everyday look

Idag fick jag ett supersött mail utav en tjej som heter Fanny. Hon undrade bland annat om jag alltid gick klädd i fina klänningar och högklackat, om inte ville hon veta vad jag har på mig till vardags.
Nej, jag har inte dessa klänningar och högklackat på mig jämt, mer "vanliga" kjolar och klänningar, och högklackat har jag bara ibland. Trivs inte så bra i byxor, så det är mest kjol och klänning som gäller och till det oftast ballerinaskor :)

Gjorde lite vardagsoutfits i Paint så ni kan se några exempel (men mest för att jag tycker att det är skoj, haha) ^^



Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack för svaret. Vilka fina kläder :-D



Kram Fanny

2010-06-08 @ 21:41:18
Postat av: Nocturnia

Hehe så lite så :) Tack!

2010-06-08 @ 22:58:12
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0