We're growing colder, digging deeper in our minds

Kom nyss på att jag har varit singel i nästan exakt 2 år nu. Så länge har jag aldrig varit singel förut. Skönt på sätt och vis, att få vara ensam, men jag börjar tvivla på att jag någonsin kommer bli kär igen. Jag har så jäkla svårt för att bli intresserad utav någon och det tycks bara bli svårare för var dag som går. Jag är nog alldeles för kräsen, skulle heller aldrig kunna bli tillsammans med någon "bara för att".
Vart tusan hittar man en lång, sympatisk, rolig och charmig kille som inte vill ha barn (men hund) och som har liknande smak och intressen som en själv? Bäst vore nog om man kunde klona sig själv och sedan göra en könsoperation på klonen :P

Kommer jag kanske bli en crazy catlady som bor ensam i en lägenhet med femtioelva katter?



"It's getting harder, getting worse now everytime.
We're growing colder, digging deeper in our minds."


Kommentarer
Postat av: Petrat

nä du dissar ju till och med mig att bli din fru men nähä... jävla unge!



2010-06-24 @ 10:35:40
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Men fan Petra, du har ju för liten snopp! Det är inte helt ok!

2010-06-24 @ 12:35:42
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Karin

känner igen det där, vi kan bli crazy cat ladies ihop :D

2010-06-24 @ 13:17:53
Postat av: Nocturnia

JA, det kan vi bli :D

2010-06-24 @ 18:23:25
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0