Dalmatinervalpar

Lite sent, men här är några bilder från i onsdags. Jag, Älän och Petra drog ju till 7 Sins och tittade på braiga band. Gratis är godast!

Reiko made us do it!

 

Tjejer, toalett, smink. En evig kärlekshistoria?

 

Petra hade ny läppenna och jag ser ut som en 12-åring xD


Så tjusig hon bidde i min fina rosett ^^


The Don Darlings. Mycket, mycket bra :D


Någon hade tappat sin gaffel :(


Mongoljuset och mongosarna utanför toaletterna.


Alex Face. Helt ok, men inte mer än så.


Haha jag är en hamster? :D

Det blev tydligen inga bilder på Million Daggers. Måste dock erkänna att de var riktigt bra. De var ju förband till Mad Sin, men jag antar att man kanske inte gav dem någon riktigt chans eftersom man bara väntade på att Mad Sin skulle börja spela då. Hur som helst, en riktigt bra och nykter kväll. Tack brudar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0