Insomnia

Jag kan inte somna. Dumma tankar, dumma drömmar om något som säkert aldrig kommer bli annat än en dröm. Hur jag än försöker tänka på annat så finns de där konstant, 24/7. Antingen kommer det bli det bästa någonsin, eller så blir det den största besvikelsen. Jag vill våga, men hur fan ska det gå till? Hur ska jag få tag i så pass mycket mod när det står så mycket på spel? När det finns så mycket att förlora... Men jo, nu är jag negativ, det finns ju massor att vinna också. Helvetet vad mycket det finns att vinna! Det är därför mina tankar är upptagna konstant. Jag kan verkligen inte släppa det. All I ever wanted...

Kommentarer
Postat av: petra

Är det menat att du ska vinna det du strävar efter så är det ju det. Men man måste ta mod till sig att våga. Det är ju mer värt att inse att du antingen vunnit eller förlorat något och kan gå vidare med det än att bara sitta och undra hela tiden. Sök mod i någon som vågar. Och låt inte småsaker hindra dig, och ljug inte för dig heller.

2010-03-02 @ 09:53:06
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Jag veeeet :(

2010-03-02 @ 18:33:27
Postat av: RockaBillyKitten

Jag brukar tänka såhär när jag känner som du skriver :) Att jag börjar u på noll, och hamnar på noll om jag förlorar. Så om man vinner är det ju bara ett plus ! :) Tänk inte så mkt, I know it's easy to say, but hard to do.. PUSSS

2010-03-03 @ 19:30:04
URL: http://rockabillykitten.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Haha aww, tjejmatte är bra grejer det ;)

Jag veeet ju att jag beter mig löjligt, jag har ju fan vågat "värre" saker innan. Ändå beter jag mig som en tönt :/ PUSS

2010-03-03 @ 20:19:03
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0