The end of the world


Jag är helt säker på att Jorden snart kommer gå under. Eller, Jorden kanske klarar sig, men mänskligheten kommer nog dö ut inom en snar framtid.
Jag drömmer konstant om vulkanutbrott, krig och zombies! Petra är likadan, igår satt vi och tittade på "överlevnadskit" och pratade om att gå en överlevnadskurs i sommar. Vi kommer fan i mig snart börja hamstra konserver och vatten. Vi pratade till och med om att ta jägarlicens så att man kan ha ett vapen hemma, haha.

Växthuseffekten och Aliens i all ära, men personligen tror jag att det är zombies som kommer utplåna oss! Jag hoppas det i alla fall! Jag har en besatthet utav zombies, men jag är egentligen livrädd för dem. Då kanske ni undrar varför jag då hoppas på zombies? Jo, blir det till exempel Moder Jord som tar död på oss så finns det ju inte så mycket man kan göra mer än att springa och hoppas att det finns något ställe som är säkert. Mot zombiesar har man ju i alla fall en chans att slåss! Beväpna sig och gå ut och leka zombiejägers :D

Vad tror ni? Vad kommer bli vårat fall?


Vad kommer bli människans undergång?

 

View Results
Create a Poll


Kommentarer
Postat av: jag

hur många gånger får man rösta? ^^



lätt att den kommer gå under. på något sett. väldigt snart. vi får åka in till fjällräven eller liknande snart och kolla ut byxor och lämpliga jordengårunder-kläder. så sugen på något laura croft-aktigt men man behöver ju inte vara vrölsnygg bara för att manär den sista levande människan på jorden.

men i annat fall kan man ju ändå gömma mat i läpparna.

2010-03-12 @ 18:55:12
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: robert

Glöm inte att ni måste kolla Mad Max filmerna när ni förbereder er. Det var ju ett tag sen sista syndafloden så gud/existensen/moder jord kanske tycker att det börjar bli dags med en ny. Kanske bara bra men en ny fräsh början, världen är ju inte i bästa skicket. Allt har blivit för komplicerat. Dränk hela skiten så börjar vi om:D

2010-03-12 @ 20:24:38
Postat av: Nocturnia

MASSA gånger :D



Japp, vi får ta mig tusan ta och göra det ^^



Robert: Jag håller med dig! Fast, jag vill inte dö riiiktigt ännu, så några år till kan de ju vänta. Fast ja, let the world begin again ^^

2010-03-12 @ 23:10:02
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: jag

har ju iofs 9 stycken "survival"filmer på g på datorn. vi får ha katastroffilmfest snart malinlainen

2010-03-13 @ 07:34:43
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Nocturnia

Haha ja, vi får la ha det ^^

2010-03-13 @ 11:35:55
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0