Gudars skymning

Gudars skymning! Satte på tv'n förut och då började "Jakten på Julia". Aldrig sett det innan, men Evas (en arkeolog som jobbar på Tjörn) dotter är med där, så jag beslöt mig för att kika lite. Hennes dotter, Frida, var duktig, men de andra... Jag är kräsen, men vad fan, de sjöng ju för tusan FALSKT! Speciellt den sista bruden. Snacka om att slakta en bra låt. En låt som JAG själv sjungit med min sångpedagog flera gånger och som jag fan i mig sjunger bättre än vad hon gjorde. Det som förvånar mig mest är dock att juryn överröser dem alla med beröm. Wtf, är de döva eller? Att jag haft alldeles för höga krav på mig själv gick nyss upp för mig. Jag ska fan ta tag i mig själv nu och sluta fuska med mina sångövningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0