Jag luktar fesk

Lax för att vara specifik. Har nyss lagat lax och pastapytt för veckans matlådor. Hade helst stannat kvar under filten i soffan, men det var ett måste.

Idag känns som en riktigt jobbig dag. Känner mig rätt förvirrad och oförstående...
Att det är måndag imorgon gör inte saken bättre heller. Ännu en sexdagarsvecka att se fram emot. Men ja, cash is king och jag jobbar ju gärna så mycket jag kan medan jag har ett jobb. Vill verkligen stanna kvar på min bana, dör nog lite om jag inte får mitt kontrakt förlängt.

Harry Potter var i alla fall riktigt bra idag, ville inte att den skulle ta slut. Den var ju inte riktigt som boken, men me likes anyway! Sagan om de tre bröderna var riktigt snyggt gjord, även om det inte riktigt kändes som "Harry Potter-stil". Juni känns dock väldigt långt bort just nu, jag vill inte vänta så länge på del 2 ju!

Utgången igår var helt klart godkänd btw. Mycket skratt och tokigheter och jag kom inte hem förän runt 5 i morse. Dock borde jag ha gått hem typ 2-3 timmar tidigare då jag ändå var halvt död mot slutet. Hamnade i min konstiga öl-koma då jag ser och hör det mesta, men inte riktigt klarar av att kommunicera med omvärlden. Blir lite som en robot :S Oh well, det är lätt att vara efterklok!

Nu ska jag kolla klart på The Big Bang Theory, sen blir det nog sängen.

Kommentarer
Postat av: Kaotica

Hmm, ja! Måndagar kan vara kluriga ibland ;)

2010-11-30 @ 14:42:39
Postat av: Ds

Men varför förvirrad och oförstående :/

2010-12-01 @ 15:05:19
Postat av: Nocturnia

Jaa du, livet är jobbigt emellanåt :/

2010-12-02 @ 17:35:50
URL: http://nocturnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0