Times without changes

Tycker allt att det är dags för lite ändring här hemma nu! Har en hel del funderingar och planer på gång. Vissa små, andra betydligt större. Att jag får jobba kvar ett bra tag till är dock en förutsättning för de större sakerna.




Till vardagsrummet vill jag köpa tavlor/posters. Hade tänkt mig inramade skräckfilmsposters, men kan inte riktigt bestämma mig för om temat ska vara zombie eller äldre filmer (Frankenstein, Dracula, The Mummy osv). Något annat på väggarna vill jag också ha, typ en "reklamspegel" eller plåtskylt med något snyggt på.
Svarta Billy-bokhyllor är ett måste, tre stycken, och de ska fyllas med DVD-filmer och CD-skivor. En större blomma vore nice att slänga in i ett hörn också (om katterna kan hålla sig borta från den).
Om jag har råd i framtiden så vill jag även byta ut mitt golv. Hatar hur det ser ut nu och det påminner mig bara om saker jag helst utav allt vill glömma.

Med andra ord kommer mitt vardagsrum bli väldigt maskulint, but me like ;)




Köket däremot kommer bli heeelt tvärtom - tjejigare än tjejigast! Funderar starkt på att måla väggarna i en ljust turkos färg. Har just nu beiga tapeter och även om de funkar så är de inte riktigt min stil. Att måla om är dock en rätt stor grej för mig, så det är inget jag kommer göra i första taget. Söta burkar och annat småkraffs vill jag dock ha i mängder och en fin körsbärstavla skulle sitta som handen i handsken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0