Kommande filmer på bio

Bion i söndags gav mig mersmak. Man kanske borde se en film på födelsedagen istället för att dricka öl? Dessvärre har inte de filmerna jag helst vill se haft premiär ännu. Hm, något tips?


The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Threader

 


Tron: Legacy

 

 


Red Riding Hood

 

 

 

Tror dock att Red Riding Hood kommer vara riiiktigt kass, med tanke på att det är Twilight-regisören som regiserat den. Att de inte skäms! Först förstöra vampyrer och nu varulvar. Fan ta dem om de ger sig på mina zombiesar!


Kommentarer
Postat av: Kaotica

Röstar på den då :) The Voyage of the Dawn Threader

2010-11-30 @ 19:35:22
Postat av: Anonym

Röstar på den då :) The Voyage of the Dawn Threader

2010-11-30 @ 19:37:20
Postat av: Petra

Jag vill komma på kalas den 18e på dagen!



kalas kalas kalas kalaaaas!

2010-11-30 @ 20:54:01
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0